لیست بروزرسانی های سایت ساز وبزی

با وبزی به روز باشید:

اضافه کردن SSL شخصی

در صورتی که SSL شخصی تهیه کردید، می‌توانید تنظیمات آن را در قسمت پنل مدیریت > لیست دامین ها > فعالسازی SSL شخصی وارد کنید تا اس اس ال خودتان به جای پیشفرض سایت فعال گردد.

ایمیل فورواردرها (Forwarders)

از پنل مدیریت قسمت «لیست ایمیل‌ها» با کلیک روی گزینه ... روبروی هر ایمیل، می‌توانید گزینه «فورواردرها» را انتخاب نموده و آدرس‌های ایمیلی که میخواهید یک نسخه رونوشت از ایمیل‌های دریافتی تان به آن ارسال شوند، را اضافه نمایید.

بردکرامب | Breadcrumbs

برای استفاده از بردکرامب می‌بایست وارد صفحه فروشگاه خود شوید، روی باکس فروشگاه کلیک کنید و سپس دکمه طراحی را بزنید، در کنار آیتم های موجود می‌توانید آیتم « بردکرامب » را فعال کنید تا مشاهده کنید که به چه شکل به صفحه فروشگاه شما اضافه می‌شود. همچنین بخش بردکرامب وبزی مانند سایر بخش‌های موجود در ویرایشگر قابلیت شخصی سازی کردن را دارد.

شمارنده معکوس به وبزی اضافه شد | CountDown

آیتم شمارنده معکوس برای کسانی که می‌خواهند رویدادی را برای کاربران خود قرار دهند کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت. اگر صفحه‌ای دارید که می‌خواهید چندروز بعد نمایش داده شود، می‌توانید با قرار دادن شمارنده معکوس زمان دقیق رونمایی از صفحه را به کاربران خود اطلاع دهید.

مدیریت سایت را بسپارید به شخصی دیگر

وارد پنل مدیریت شوید و برروی گزینه « همکاران » کلیک کنید تا بتوانید به دوستان/همکاران خود دسترسی  سایت را بدهید. برای دوستان خود موقعیت انتخاب کنید: مثلاً: مدیر سایت - مدیر وبلاگ - مدیر فروشگاه - طراح سایت و...

آموزش سئو برای همه سطوح

وارد پنل مدیریت شوید و گزینه آخر که عنوان « آموزش سئو » دارد را کلیک کنید، به همین سادگی وبزی به شما کمک می‌کند تا سئو را خودتان بدون هزینه انجام دهید.

اتصال دامنه با یک کلیک:

اگر دامنه مورد نظر خود را خریداری کرده اید به راحتی می‌توانید وارد پنل مدیریت شوید و با یک کلیک بر روی افزودن دامنه، دامنه‌ای که خریداری کرده اید را بر روی سایت ست کنید.

مرتب سازی طرح در موبایل با یک کلیک

ممکنه رسپانسیو کردن سایت خیلی زمان بر باشد! اما آپدیت جدید وبزی به شما کمک می‌کند با یک کلیک بر روی دکمه مرتب سازی خودکار این کارِ زمان بر را در عرض چند ثانیه انجام دهید.