لیست بروزرسانی های سایت ساز وبزی

با وبزی به روز باشید:

امکان ویرایش گروهی محصولات

با استفاده از این امکان می توانید محصولات مد نظرتون رو به صورت یک جا لیست و ویرایش نمایید. این امکان در پکیج های برندینگ و پیشرفته در دسترس است.

تعریف کد تخفیف گروهی

علاوه بر تمام امکانات قبلی برای تعریف کد تخفیف (کوپن)، از این پس می‌توانید بصورت گروهی نیز کد تخفیف ایجاد کنید. با مراجعه به قسمت «تخفیفات» و انتخاب این گزینه، تعداد کوپن درخواستی، تعداد کاراکترها و همچنین پیشوند کدهای تخفیف را می‌توانید تعریف نمایید. سپس با کلیک روی گزینه «دانلود» در لیست کوپن‌ها فایل اکسل از مجموعه این کدها دریافت نمایید. این قابلیت در پکیج‌های «برندینگ» و «فروشگاهی پیشرفته» فعال می‌باشد.

نمایش تصویر محصول و توضیحات در فاکتور

با مراجعه به بخش مدیریت فروشگاه و در قسمت «تنظیمات» در پنجره‌ی «فاکتور» می‌توانید چنین گزینه‌ای را فعال نمایید. علاوه بر این می‌توانید توضیحات مورد نظر تان را در کادر زیر آن بنویسید تا در انتهای فاکتورها ذکر شود.

تنظیم حداقل مبلغ سبدخرید

با مراجعه به بخش مدیریت فروشگاه و در قسمت «تنظیمات» در پنجره‌ی «سفارشات» می‌توانید گزینه «تنظیم حداقل مبلغ سبد خرید» را فعال نمایید و عدد مورد نظرتان را در کادر روبروی آن وارد کنید.

نمایش موجودی باقی‌مانده در صفحه محصول

با تنظیم تعداد مورد نظر و متن دلخواه از قسمت «تنظیمات فروشگاه» می‌توانید این قابلیت جدید را برای تمام محصولاتتان فعال نمایید. ضمنا در صورتی که میخواهید تعداد موجودی کلی کالا در این صفحه نمایش داده شود در تنظیمات و در کادر «نمایش برای موجودی بیشتر از ...» عدد صفر را وارد نمایید.

فیلد آپلود در صفحه محصول

در صورتی که برای تولید یا فروش محصول نیاز به دریافت فایل یا تصویری از مشتری دارید، می‌توانید با مراجعه به صفحه مدیریت محصول (در مدیریت فروشگاه) و در کادر «متن سفارشی» انتخاب نمایید که متن، عکس یا فایل با پسوند مشخصی توسط سایت از کاربر دریافت شود. امکان دریافت فایل در پکیج‌های «برندینگ» و «فروشگاهی پیشرفته» مهیاست.

بهبود عملکرد سفارشات

اضافه شدن قابلیت چاپ دسته جمعی فاکتور، رسید حمل و نقل و رسید پستی و امکان فیلتر کردن سفارشات بر اساس شماره سفارش.