لیست بروزرسانی های سایت ساز وبزی

با وبزی به روز باشید:

لینک کوتاه برای محصولات

جهت اشتراک گذاری هر محصول در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید از لینک کوتاه استفاده کنید امکان لینک کوتاه برای هر محصول در صفحه ویرایش محصول و در ستون سمت چپ اضافه شد.

ویژگی جدید برای کد تخفیف

گزینه محدود کردن کد تخفیف تنها برای محصولاتی که تخفیفی ندارند به لیست تنظیمات کد تخفیف اضافه شد. (این امکان از هم اکنون در همه پکیج‌های فروشگاهی پیشرفته و برندینگ فعال می‌باشد.)

تبدیل قیمت ارزی محصول به تومان

در صورتی که محصولات فروشگاه شما وابسته به قیمت ارز هستند، می‌توانید به جای آپدیت قیمت‌ها بصورت دستی، قیمت ارزی محصول به واحد های «دلار»، «یورور»، «لیر» یا «افغانی» را تعیین کرده و نرخ ارز را نیز تعیین کنید تا تمام محصولات به قیمت جدید بروزرسانی شوند. (این امکان در پکیج های فروشگاهی پیشرفته و برندینگ فعال می‌باشد)

سرویس پولِتو تخفیفان

از این پس میتوانید برای فروشگاهی که در وبزی راه اندازی کردید، سرویس پول‌تو تخفیفان را فعال نمائید. جهت ثبت نام در این سرویس دهنده کافیست به مدیریت فروشگاه > تنظیمات  مراجعه کنید. 

بررسی میزان فروش به ازای هر کد تخفیف

از بخش مدیریت فروشگاه > تخفیفات با مراجعه به گزینه‌های هر تخفیف می‌توانید لیست سفارشاتی که این کد در آنها استفاده شده را ببینید. همچنین با کلیک روی گزینه گزارشات، به اطلاعات و آمار کاملی از سفارشاتی با این کد تخفیف دسترسی پیدا کنید.

بهبود و اضافه شدن ویژگی‌های جدید به قسمت گزارشات فروشگاه

در بروزرسانی اخیر بخش گزارشات فروشگاه، امکان پیگیری این موارد اضافه شده است: «از چه محصولاتی بیشتر از همه فروختید؟» ، «دسته بندی‌های پر فروش شما کدامند؟» ، «لیست مشتریان وفادار» ، «پر فروش ترین شهرها یا استان ‌ها برای شما کدامند؟» ، «از یک محصول چه میزان فروش داشتید؟» ، «بیشتر ترافیک سایت شما از چه نوع دیوایس هایی است؟» و  «بیشتر سفارشات شما، در کدام مرحله از خرید کنسل …

چاپ دسته جمعی سفارشات

جهت چاپ (Print) دسته جمعی فاکتورهای سفارشات، به مدیریت فروشگاه > کاتالوگ > سفارشات مراجعه کنید. با انتخاب هر کدام از سفارشات و کلیک روی دکمه چاپ لیست کاملی از فاکتورها را در یک صفحه ببینید و پرینت بگیرید.

زمان بندی ارسال سفارشات

از بخش تنظیمات فروشگاه، روش های ارسال، میتوانید برای هر کدام از روش های ارسال خودتان، زمان بندی مشخص و بازه‌های قابل انتخاب توسط کاربر تعیین کنید. این امکان در همه پکیج های برندینگ و فروشگاهی پیشرفته قابل دسترسی می‌باشد.

تعیین نوع جستجو در فروشگاه

امکان انتخاب نوع جستجو به دو حالت «عبارت دقیق» یا «جستجوی هوشمند» در حالت دوم غلط‌های نگارشی یا کلمات مشابه با عبارت سرچ شده هم به کاربر نشان داده خواهد شد.