لیست بروزرسانی های سایت ساز وبزی

با وبزی به روز باشید:

بردکرامب | Breadcrumbs

برای استفاده از بردکرامب می‌بایست وارد صفحه فروشگاه خود شوید، روی باکس فروشگاه کلیک کنید و سپس دکمه طراحی را بزنید، در کنار آیتم های موجود می‌توانید آیتم « بردکرامب » را فعال کنید تا مشاهده کنید که به چه شکل به صفحه فروشگاه شما اضافه می‌شود. همچنین بخش بردکرامب وبزی مانند سایر بخش‌های موجود در ویرایشگر قابلیت شخصی سازی کردن را دارد.

شمارنده معکوس به وبزی اضافه شد | CountDown

آیتم شمارنده معکوس برای کسانی که می‌خواهند رویدادی را برای کاربران خود قرار دهند کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت. اگر صفحه‌ای دارید که می‌خواهید چندروز بعد نمایش داده شود، می‌توانید با قرار دادن شمارنده معکوس زمان دقیق رونمایی از صفحه را به کاربران خود اطلاع دهید.

انیمیشن های جذاب و نامحدود

دوست دارید سایتی فانتزی داشته باشید؟ با انیمیشن های جدید می‌توانید سایت خود را سفارشی سازی کنید. در آپدیت جدید انیمیشن های وبزی به شکلی شخصی سازی شده اند که شما می‌توانید علاوه بر انتخاب هر انمیشین برای هر آیتم آنها را سفارشی سازی کنید. این انیمیشن ها به شما اجازه می‌دهد تا تاخیر، زمان ظاهر شدن، زاویه ظاهر شدن و جهت ظاهر شدن را نیز انتخاب کنید.

آیتمی که می‌خواهید را پین کنید:

حتماً برای شما هم اتفاق افتاده که بخواهید یک آیتم مثلاً شماره تلفن یا شماره واتس‌اپ و... را داخل سایت خود پین کنید تا کاربر حتی وقتی که  در حال اسکرول کردن سایت است آن را مشاهده کند! در این آپدیت شما با راست کلیک کردن بر روی آیتم مورد نظر و انتخاب « پین کردن آیتم » می‌توانید خیلی راحت هرچیزی را در هر بخش از صفحه پین کنید.

حالا می‌توانید آیتم هایی که همدیگر را پوشاندن پیدا بکنید!

فرض کنید سه باکس دارید که به ترتیب بر روی هم قرار گرفتن و شما می‌خواهید یکی از باکس ها را انتخاب کنید، کافیه بر روی یکی از باکس ها کلیک کنید و از بخش پایین نواری که برای شما باز شده آیتم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. به همین راحتی می‌توانید آیتم هایی که زیر آیتم های دیگر گم شدن و پنهان شدن را پیدا کنید!